Малийс Джоу говори за зашеметяващото си завръщане в Дневниците на вампира

Малийс! О, Боже мой! Да започнем от началото. Кога и как разбра, че ще се завръщаш?
– Разбрах две седмици, преди да поискат да летя до Атланта. Така че, това беше голям шок. Моят мениджър ми се обади. Той започна да си играе с мен, каза „Познай кое шоу те иска обратно?“ Преди Дневниците на вампира имах възможността да участвам и в други предавания, така че, ако трябва да бъда напълно честна, Дневниците на вампира беше в дъното на списъка. Никога не съм си помисляла, че ще ме искат обратно. Това беше най-добрата изненада, която съм получавала някога.

Обзалагам се. Искам да кажа, краят за теб през миналия сезон беше толкова окончателен.
– Да! Същото е и с Кайла. Така че, фактът, че те ще напишат нещо, с което ще се опитат да ни върнат обратно, е голяма чест. Знам, че много хора умряха преди аз да напусна шоуто, така че съм толкова изключително благодарна на Кевин и Джули.

В тази епоха на необуздани спойлери, сте взели допълнителни предпазни мерки, за да задържите завръщането си в тайна?
– Определено. Шоуто е изцяло за неочаквани обрати. Искам да кажа, те разчитат на това и това е причината за успеха им. Така че, веднага след като мениджъра ми съобщи, че шоуто, което ме иска е Дневниците на вампира, той ми каза да не съобщавам нищо в интернет, да не намеквам нищо, което беше наистина трудно за мен, защото обичам моите ‘Тийм Анна’ фенове. И веднага разбрах, че ще се побъркат, но тайната си заслужаваше. Толкова се радвам, че задържахме това в тайна, защото шокът стана милиони пъти по-невероятен и ефективен.

Каква беше реакцията на ‘Тийм Анна’ феновете ти в туитър след финала?
– Беше просто една голяма вълна – те нападнаха моя туитър. Толкова е трудно да се справиш с всичките коментари. Но за да бъда напълно честна, любовта към Анна никога не е преставала. Получавам коментари всеки ден, и мисля, че това е оказало голямо влияние за завръщането ми. Така че, след като го направих и след като ме видяха, имаше само силна любов и всички са толкова развълнувани за третия сезон, заедно с мен. 

Как беше да се върнеш на снимачната площадка? Колко време снимахте?
– Беше един ден работа. Пристигнах в Атланта. Имах един ден, за да се насладя на града, защото ми липсваше толкова много и когато отидох на снимачната площадка, беше като, когато си на училище и заминаваш за лятната ваканция, и се връщаш и виждаш всички. Беше така, сякаш нищо не се беше случило. Беше толкова страхотно да видя всички. С Кайла отидохме в последния ден, в който заснемаха. Ето колко потайно беше. Сценарият също беше написан без нас във финалната сцена. Фактът, че бяхме в последната сцена… и тази напрегната ситуация. Това го направи толкова страховито и вълнуващо. 

Не си работила с Кейла преди.
– Дори не съм я срещала. Беше наистина странно. Имахме една и съща съдба в шоуто. И двете излизахме с Джеръми и завършихме с брутална смърт. Така че, беше готино да се запозная с нея. Тя е толкова прекрасна. Аз бах като „О, човече, ти си красива!“. Ще бъде интересно да видим как ще работи това – дали ще сме всеки за себе сив трети сезон, дали ще сме в един отбор, дали ще има битка между нас. Има толкова много неща, които могат да се случат.

Можем ли да знам на 100%, че тези момичета са призраци?
– Те могат да бъдат всичко. Знам ,че Джули и Кевин няма да ни разочароват, защото ние сме в интересна територия…

Би ли ни казала в колко епизода ще те видим в следващия сезон?
– Не, за да бъда напълно честна, нямам абсолютно никаква представа и мисля, че това го прави толкова готино. Аз просто ще се появя и ще го оставя на организаторите на шоуто. Много съм развълнувана да видя какво са измислили и това ще бъде страхотно.

Очевидно ще е някакъв вид любовен квадрат с Джеръми, Бони, Вики и Анна.
– Да, ще опитаме любовен квадрат, предполагам. Не съм съвсем сигурна. 

Той ще раздава рози всеки епизод.
– Точно така! Той ще е като „Анна, ще приемеш ли тази роза?“ (Смее се)

Наскоро пусна снимка с теб и Стивън на снимачната площадка. Ще се съгласиш ли, че той е още по-привлекателен, от както работи с него миналата година?
– Не мисля, че е възможно, но той е изцяло привлекателен. Той беше непоносимо сладък преди, но той има различна прическа и изглежда добре. Той е като хубаво вино. Става по-добър с възрастта. Обичам Стивън. Ние сме най-добри приятели. Вярвате или не, той е най-големият безумник, който съм срещала през живота си. Така че, не позволявайте на красивото лице да ви заблуди. Той знае как да се шегува и никога няма скучен момент при нас. Ние постоянно се смеем и си правим шеги един с друг. Бях много развълнувана да го видя, защото прекарвахме толкова много време заедно през първия сезон.

Source

Превод: Cvety

*Уважавайте труда на преводачите! Ако искате да използвате част или цяла публикация публикувана в блога, ни посочвайте като източник!

Вашият коментар

