Най-добрите цитати на Деймън и Клаус

1 . Не е точно най-големия фен на Катрин

Деймън : Наслаждавай се на вечността сама , Катрин .
(сезон 2 епизод 21 „Слънцето също изгрява“)

Катрин : Моля те Клаус , просто ме убий .
Клаус : И да покажа милост ? Търсих те 500 години . Смъртта ти ще е поне половината на това .
(сезон 2 епизод 18 )

2. Къде отидоха всички груби момчета ?

Стефан : Просто ми дай лек и ще направя каквото поискаш.
Клаус : Проблемът е , че не мисля че ще си ми от полза такъв какъвто си сега . Безполезен си .

Деймън : Завършека на добрите ни отношения не е в листа ми със задачи , Катрин .
(сезон 2 епизод 21 )

3.  Ах , тънкости …

Катрин (към Аларик) : Къде отива ?
Клаус : Да ме оттърве от това тяло с лоша прическа .
(сезон 2 епизод 19 )

Деймън : Мисля че ще пропусна кафето и чаените кексчета .
(сезон 2 епизод 21 )

4. Добрият живот

Стефан : Не го убивай . Той е подчинен .
Деймън : Е и ?
(сезон 2 епизод 18)

Стефан : Вече не съм такъв .
Клаус : Е , това е много лошо .
(сезон 2 епизод 22)

5. Лоши момчета

Деймън (към Аларик) : Не завравяй че превърнах жена ти във вампир . Сигурно много ме мразиш .
(сезон 2 епизод 22)

Клаус : Предаде ме и избяга от Англия преди да ти разкажа детайлите , Катерина . Но намерих родното ти място .
И заклах семейството ти . Така че изглежда сме добре .
(сезон 2 епизод 19)

Превод : Krisi
Source
*Публикацията принадлежи на блога! Моля поставяйте източник при копиране на част или цяла публикация!

Вашият коментар

