Топ 6 цитата на Деймън от 19-ти епизод „Klaus“

6. Толкова дребнаво…

Стефан: Къде е Елена?

Деймън: Не знам. тя е твоя приятелка.

5. Запознахте ли се с егото ми?

Деймън (към Стефан): Това може да е твоят план. Моят е по-добър.

4. Глупаво е да вършиш глупави неща…

Деймън: Бих ви помогнал с удоволствие, но не бихте искали да направя нещо глупаво.

Стефан: Сериозно ли ще бъде така?

Деймън: Ти и приятелката ти определяте правилата. Аз просто ще стоя на страна.

3. Другата посока…

Анди: Здравей.

Деймън: Здравей.

Анди: Къде отиваме?

Деймън: Разделяме се от екипа. Ще измамим.

2. Жалко…

Деймън: Помислих, че може би си мъртва.

Катрин: За съжаление, не съм.

1. Не говори на брат си по този начин!

Стефан: Вече се умори от малкит еси игрички?

Деймън: Не започвай с мен, Стефан.

Стефан: Тя е човек. Ти я превръщаш в жертва.

Деймън: Трябва да си благодарен, че тя е тук. Тя ми помага да не тръгна след това, което наистина искам.

Стефан: Прав си. Благодаря ти, че си влюбен в приятелката ми.

Деймън: И ето го и  него.

Стефан: Ето го и него. Знаеш, че можеш да бъдеш влюбен в Елена, колкото искаш, ако това означава, че ще е я защитаваш. Но аз имам нещо, което ти никога няма да имаш.

Деймън: О, да. Какво е това нещо?

Стефан: Уважението й.

Source

Превод: Cvety

*Уважавайте труда на преводачите! Ако искате да използвате част или цяла публикация публикувана в сайта, ни посочвайте като източник!


One thought on “Топ 6 цитата на Деймън от 19-ти епизод „Klaus“

  1. Pingback: Топ 6 цитата на Деймън от 19-ти епизод “Klaus” | Bulgarian Blog

Вашият коментар

