Цитати от 19-ти епизод „Klaus“

10. Илайджа: Имам нужда от въздух. Все още се чувствам някак си мъртъв.

9.Катрин: Къде отива той?

Клаус: Да ме измъкне от този тип с лоша прическа.

8. Катрин: Защо би го направил тук? Има толкова много хора, които ще се опитат да те спрат.

Клаус: Защото трябва. Тук е родното място на двойника.

Катрин: Не знаех че и това е от значение.

Клаус: Ти ме предаде и избяга от Англия преди да успея да ти кажа за детайлите, Катерина. Но намерих родното ти място. И изклах семейството ти. Така че, предполагам сме добре.

7. Анди: Къде отиваме?

Деймън: Отделяме се от екипа. Ще измамим.

6. Илайджа: Клаус е мой брат.

Елена: Чух това. Все още го премислям.

Илайджа: Малко съм назад с времето, но мисля, че терминът който търсиш е ОМГ.

5. Катрин: Какво е това?

Деймън: Върбинка. Твоето спасение.

4. Илайджа: Проклятието на слънцето и луната е фалшиво. Не съществува.

Елена: Какво?

3. Илайджа: Помогнах му, защото го обичах. Това се промени. Сега трябва да умре.

2. Клаус:Любовта е най-голямата слабост на вампирите. А ние не сме слаби, Илайджа. Не чувстваме и не ни е грижа.

Илайджа: Направихме го веднъж.

Клаус: Твърде много живота минаха от тогава, за да има значние.

1. Стефан: Писна ти вече от играчката ти?

Деймън: Не започвай с мен, Стфан.

Стефан: Тя е човек. Превръщаш я в жертва.

Деймън: Трябва да сi благодарен, че е тук. Помага ми да не тръгна след това, което наистина искам.

Стефан: Прав си. Благодаря ти, че си влюбен в гаджето ми.

Деймън: Ето го и него.

Стефан: Ето го. Можеш да бъдеш влюбен в Елена и да я предпазваш. Но аз имам нещо, което ти никога няма да имаш.

Деймън: Така ли? Какво е то 

Стефан: Нейното уважение.


Превод: Krisi

*Уважавайте труда на преводачите! Ако искате да използвате част или цяла публикация публикувана в сайта, ни посочвайте като източник!

Вашият коментар

