… В края на деня, аз ще съм този, който я е спасил…

Стефан: Знаеш, че можеше да ми кажеш.

Деймън: Как да знам, след като казваш всичко на гаджето си?

Стефан: Разбираш ли през какво я накара да премине?

Деймън: Виж, за това не ти казах. Защото ти никога не би го направил. Не ме разбирай погрешно, Стефан. Нямам против да съм лошото момче. Ще вземам всички решения на живот и смърт, докато ти си зает да се притесняваш за страничните щети. Дори ще я остава да ме мрази за това… Но в края на деня, аз ще съм този, който я е спасил.

Source

*Публикацията принадлежи на сайта! Моля поставяйте източник при копиране на част или цяла публикация!

One thought on “… В края на деня, аз ще съм този, който я е спасил…

  1. Деймън беше изключително прав,но нали според всички и според самия себе си Стефан винаги взима правилните решения,Деймън отново излезе кривия-не съм съгласна!Но Деймън много добре му го каза:
    „В края на деня,аз ще съм този,който я е спасил!“ !

Вашият коментар

